Administer Microsoft Office 365 (O365) for all user of VPBank, to ensure that internal user have O365 mail account, in right group unit.
Manage all domain policy of VPBank, and internal web portal
Manage procedure about domain policy of VPBank
Support technical for end users of VPBank, to ensure requests from users are processed in SLA
Receive elevation from outsourcing partner, execute processing incident about terminal and User support
Manage contract, licenses, service quality and major of vendors: O365, Microsoft Azure, SCCM,
Do training of technology transferring, training of technical major according to each period.
Manage, setup devices in Regional Centers
Take responsibility of making KRI report about IT infrastructure at the bank ‘s branches ( PC, Server, Network)
Operation, deployment, and maintenance of the wide area network (WAN), including network devices and transmission channels to serve the connectivity needs of all branches, ATMs/CDMs, LANs (branches, buildings), and Wireless within the scope of the bank
Manage outsourcing vendor to check the manually installation of Symantec Endpoint Protection (SEP) application
Educational Qualifications
2. Kiến thức/ Chuyên môn cần có
Relevant Knowledge/ Expertise
3. Các kỹ năng/ Skills cần có
4. Các kinh nghiệm liên quan/ Relevant Experience
5. Các năng lực liên quan khác
Hướng dẫn ứng tuyển
Bước 1: Điền vào Mẫu thông tin ứng viên VPBank, tải mẫu tại đây,
Bước 2: Chọn nút "Ứng tuyển" bên trên và làm theo hướng dẫn.
Bước 3: Sau khi hoàn tất bước ứng tuyển, nếu đã ứng tuyển thành công, Bạn sẽ nhận được Thư xác nhận ứng tuyển thành công từ VPBank. Vui lòng đọc email để nắm các thông tin hướng dẫn tuyển dụng tại VPBank.
(Lưu ý: Ứng viên có thể Ứng tuyển bằng CV cá nhân)
Chúc Bạn Sức khỏe và Thành công.