Welcome To Talentnetwork

Join VPBank Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Quality Assurance Manager (VPDirect) - Hà Nội - TA008

Nơi Làm Việc Hà Nội
Cấp Bậc Quản lý
Hình Thức Nhân viên chính thức
Kinh Nghiệm 3 - 5 Năm
Mức Lương Lương thỏa thuận
Ngành nghề Bán hàng / Kinh doanh, CNTT - Phần mềm, Dịch vụ khách hàng, Ngân hàng, Quản lý điều hành, Quản lý chất lượng (QA/QC), Quản lý dự án
Hạn Chót Nhận Hồ Sơ 22/03/2019
Chia sẻ Facebook Linkedin Google Plus Lưu việc làm này

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô Tả Công Việc

  • Ensure policy and processes for all key activities of VPDirect and developed and remain updated/ relevant. On approval, ensure adequate communication & training to all related stakeholders. (Key objectives are risk mitigation, time standards and consistency of control);
  • Ensure the team develops and implements audit / quality checklists for each key activity.  Ensure quality of all key activities are managed through these checklists by Dept Managers.  Ensure compliance reports are received and reviewed with the Dept. Head as per agreed frequency. Ensure rectification plan for all identified shortfalls;
  • Ensure all software is fully tested and certified prior to deployment in the open market. Integrated testing must be on an end-to-end basis including all internal / external systems and human interventions (if any);
  • Ensure all mass communication to customers is non-controversial, error free and complaint with local laws. Ensure call center agents are properly trained and equipped to deal with callers in a professional manner . Must also do ‘mystery calling’, analyze wait times, and play back of recorded calls to validate quality of interactions on an on-going basis.

Yêu Cầu Công Việc

QUALIFICATIONS & EXPERIENCE:

  • 3-5 years of Relevant experience is required.
  • Post Graduate qualification in General Business Management or similar. Professional certifications (highly preferred)

LANGUAGE
English & Vietnamese

Benefits:

  • Competitive salary.
  • December Bonus & holidays bonus, Tet’s bonus.
  • Education benefits: The bank training institute will mothly send a list of courses for employees to choose their suitable course. Therefore, you can self-registration due to your job requirements.
  • Chance to participate in many interesting events such as: Miss & Mr, Áo Dài Competition, Sing & Dance, Trạng Nguyên, Conquer the Phan Xi Păng, sports competitions,…
  • Energetic and friendly work environment. Many opportunities to learn, study and develop.

 

Gia nhập cùng VPBank

Kết nối với chúng tôi. Vì sao?

Kết nối với VPBank

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.