Executive CX Insights is responsible for:
- Designing, executing gathering customer feedback through surveys to identify areas for improvement in the customer experience.
- Work with the CX OPS team and other departments to implement customer experience initiatives and ensure a seamless service experience.
- Assist in analyzing customer data and trends to support the development of strategies aimed at enhancing customer satisfaction if any.
- Managing and ensuring that designated projects are completed in a timely and professional manner
1. Educational Qualifications
- Bachelor’s degree in Business, Marketing, or a related field (or equivalent experience).
2. Relevant Knowledge/ Expertise
- Strong interest in customer service and the banking industry
- Basic data analysis skills and proficiency in Microsoft Office Suite.
- Strong attention to detail and organizational skills.
- Proactive behavior includes informal socializing, networking, marketing and so on.
3. Skills
- Excellent communication skills, both verbal and written.
4. Relevant Experience
- At least 1 year of quantitative research/ or customer experience
QUYỀN LỢI
- Thu nhập hấp dẫn, lương thưởng cạnh tranh theo năng lực
- Thưởng các Ngày lễ, Tết (theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ)
- Được vay ưu đãi theo chính sách ngân hàng từng thời kỳ
- Chế độ ngày phép hấp dẫn theo cấp bậc công việc, được hưởng chế độ du lịch hè
- Bảo hiểm bắt buộc theo luật lao động + Bảo hiểm VPBank care cho CBNV tùy theo cấp bậc và thời gian công tác
- Được tham gia các khóa đào tạo tùy thuộc vào Khung đào tạo cho từng vị trí
- Thời gian làm việc: từ thứ 2 – thứ 6 & sáng thứ 7
- Môi trường làm việc năng động, thân thiện, có nhiều cơ hội học đào tạo, học hỏi và phát triển; được tham gia nhiều hoạt động văn hóa thú vị (cuộc thi về thể thao, tài năng, hoạt động teambuiding...)