Welcome To Talentnetwork

Join Our Talent Network

Talent Network là gì?

Gia nhập Talent Network của chúng tôi sẽ giúp bạn nâng cao khả năng tìm kiếm việc làm. Cho dù bạn ứng tuyển một công việc nào đó hoặc đơn giản là cập nhật thông tin của mình, chúng tôi cũng luôn mong muốn được kết nối cùng bạn.

Vì sao bạn nên gia nhập Talent Network?

  • Nhận thông báo việc làm mới phù hợp với sự quan tâm của bạn
  • Cập nhật các thông tin mới nhất về công ty
  • Chia sẻ cơ hội việc làm với gia đình, bạn bè thông qua mạng xã hội hoặc email

Hãy gia nhập Talent Network của chúng tôi ngay hôm nay!

Phúc Lợi

  • Bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Chế độ nghỉ phép

Mô tả công việc

Join Our Leadership Team as Head of Customer Experience at One of Vietnam’s Leading Banks.

At VPBank, we are committed to delivering exceptional banking experiences that delight our customers and drive innovation. As a Head of Customer Experience, you will play a pivotal role in leading our customer-centric transformation, driving strategic initiatives that enhance the experience for millions of customers across Vietnam and beyond.

What You’ll Do:

As the Head of Customer Experience, you will:

  • Lead the development and execution of our bank-wide CX strategy, working closely with leadership to align customer journeys with business goals.
  • Oversee all customer touchpoints, ensuring a seamless omnichannel experience across digital, mobile, and branch interactions.
  • Champion innovation by introducing cutting-edge digital tools and customer engagement methods that set VPBank apart in the market.
  • Utilize data-driven insights and customer feedback to continuously improve services, products, and customer satisfaction.
  • Foster a customer-centric culture across all divisions by collaborating with internal teams, ensuring every employee plays a role in delivering an outstanding customer experience.

Yêu cầu công việc

What We’re Looking For:

We are seeking an experienced, dynamic leader with:

  • 10+ years of experience in Customer Experience, preferably in the financial services or banking sector.
  • A deep understanding of digital transformation and the ability to implement innovative CX solutions across multiple channels.
  • Strong leadership and team management skills, with experience driving cross-functional collaboration.
  • Proven ability to use data insights to enhance customer journeys and improve key performance metrics.
  • Exceptional communication skills and the ability to engage with executive leadership and key stakeholders.

Why Join Us?

  • Opportunity to lead transformative CX initiatives in one of Vietnam's largest and most innovative banks.
  • Opportunity to shape the future of banking customer experience in a fast-evolving industry.
  • Work in a dynamic, growth-oriented environment where your contributions will have a significant impact on the bank's success.
  • Enjoy a collaborative and inclusive workplace, with access to ongoing professional development and growth opportunities.

Apply Today

If you are ready to drive customer experience excellence and play a key role in transforming the future of banking, we’d love to hear from you. Apply now and become part of a team dedicated to innovation, leadership, and delivering world-class experiences.

BENEFITS

• Attractive income, competitive salary and bonus according to ability
• Bonus on Holidays and New Year (according to banking policy from time to time)
Get preferential loans according to the bank's policy from time to time
• Attractive leave mode according to job rank
• Compulsory insurance according to labor law & VPBank care insurance for employees depending on rank and working time
• Participate in training courses depending on the Training Framework for each position
• Working time: Monday - Friday & Saturday morning (two Saturday mornings/month off)
• Dynamic, friendly working environment with many opportunities for training, learning and development; participate in many interesting cultural activities (sports event, talents, teambuilding activities...)

Hướng dẫn ứng tuyển

Bước 1: Điền vào Mẫu thông tin ứng viên VPBank, tải mẫu tại đây,
Bước 2: Chọn nút "Ứng tuyển" bên trên và làm theo hướng dẫn.
Bước 3: Sau khi hoàn tất bước ứng tuyển, nếu đã ứng tuyển thành công, Bạn sẽ nhận được Thư xác nhận ứng tuyển thành công từ VPBank. Vui lòng đọc email để nắm các thông tin hướng dẫn tuyển dụng tại VPBank. (Lưu ý: Ứng viên có thể Ứng tuyển bằng CV cá nhân)

Chúc Bạn Sức khỏe và Thành công.

Việc Làm Tương Tự

Ngày Hết Hạn: 31/12/2024

CVCC Nâng Cao Trải Nghiệm Khách Hàng – Hà Nội – TA163

  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Số lượng: 2
Ngày Hết Hạn: 02/01/2025

CVCC Phân tích tín dụng - Trung tâm FDI - Hà Nôi/HCM - TA148

  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Số lượng: 3
Ngày Hết Hạn: 15/01/2025

Chuyên Viên Cao Cấp Kiểm Toán - Khách Hàng Lớn - TA118

  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Số lượng: 1
Ngày Hết Hạn: 31/12/2024
Ngày Hết Hạn: 31/12/2024

Nhân viên/Chuyên viên nhắc nợ sớm qua điện thoại - TA140

  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Số lượng: 20
Ngày Hết Hạn: 30/04/2025

Chuyên viên thu hồi nợ thực địa Miền Bắc - TA140

  • Nơi làm việc: Hà Nội, Lạng Sơn, Phú Thọ, Vĩnh Phúc, Bắc Giang, Bắc Ninh, Thái Nguyên, KV miền Bắc
  • Số lượng: 15
Ngày Hết Hạn: 31/03/2025

CV/CVC Quản lý bảng cân đối - TA133

  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Số lượng: 1
Ngày Hết Hạn: 10/01/2025

Project Coordinator - CRM - TA050

  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Số lượng: 1
Ngày Hết Hạn: 31/12/2024

CVCC Phân tích kinh doanh – Hà Nội – TA050

  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Số lượng: 1
Ngày Hết Hạn: 31/12/2024

Chuyên viên kinh doanh - Khối SME - 458 Minh Khai - TA168

  • Nơi làm việc: Hà Nội
  • Số lượng: 1
Ngày Hết Hạn: 15/12/2024

 

Cảm ơn bạn gia nhập mạng lưới nhân tài của chúng tôi,

Bằng cách tham gia mạng lưới nhân tài của chúng tôi, bạn chưa thực sự ứng tuyển vào các vị trí tuyển dụng.

Hãy ứng tuyển ngay để trở thành ứng viên sáng giá cho vị trí tuyển dụng của chúng tôi hoặc tiếp tục cập nhật hồ sơ.